Sarcina de lucru pentru elevi:
Intrați pe avizierul virtual al clasei de pe site-ul https://padlet.com/We5A/English_class cu parola wefivea, citiți enunțul primei activități din partea stângă a paginii și rezolvați-o cu atenție. (Copii, doi monstruleți simpatici pe nume Loony Lou și Gorgonzola au plecat într-o călătorie pentru a cumpăra un cadou pentru ziua de naștere a prietenului lor Hairy Henry. Urmăriți aventura și notați întrebările cu wh- (wh- questions) pe care le vedeți.)
Treceți la cea de-a doua activitate din mijlocul paginii și efectuați-o conform cerinței. (Nu se poate! Hairy Henry pare să fi mâncat niște adverbe wh- din întrebările de mai jos. Ajutați-i prietenii să le descopere.)
Realizați apoi o hartă conceptuală cu ajutorul aplicației Bubbl.us pe care vă aduceți aminte că am folosit-o împreună data trecută. Citiți enunțul acestei activități în partea dreaptă a paginii pentru a vedea cum trebuie procedat și ce veți face cu aceste hărți. Încercați să fiți cât mai creativi deoarece harta cea mai inventivă va fi postată pe avizierul clasei.
Opțional, puteți asculta o înregistrare postată în dreapta în josul paginii. Imaginați-vă cum se desfășoară întâlnirea dintre cele două persoane din înregistrare și desenați-o. Desenați și un articol vestimentar menționat.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice întrebările cu wh- într-un text scris sau într-o înregistrare
Să explice cum se folosesc adverbele wh-
Să clasifice adverbele wh- într-un mod mai creativ decât cel dat ca exemplu în clasă (pentru a le reținute mai ușor)
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
1. Elevii vor accesa avizierul clasei si vor urmări un desen animat. Aceștia vor urmări aventura a doi monstruleți care caută cadoul perfect pentru ziua prietenului lor Hairy Henry. Elevii vor trebui să fie atenți la întrebările cu adverbele wh- și să le noteze. Pe lângă identificarea întrebărilor cu wh-, această activitate va anticipa subiectul lecției următoare, și anume ,,shopping-ul”. 2. Elevii află că Hairy Henry a mâncat adverbele wh- din întrebările referitoare la desenul animat și sunt rugați să îi ajute pe prietenii acestuia sa le găsească. Elevii vor trebui astfel să recapituleze lecția pentru a ști ce adverb se potrivește fiecărei întrebări. 3. Ei vor folosi apoi aplicația Bubbl.us pentru a rescrie clasificarea adverbelor wh- într-un fel cât mai creativ. Cea mai inventivă hartă va fi postată pe avizierul clasei. 4. Opțional, elevii vor asculta un fișier audio în care vorbitorii sunt un vânzător și o clientă. Clienta probează și cumpără un tricou după ce îl întreabă pe vânzător despre prețul și culorile în care se găsește tricoul. Elevii își vor imagina cum se petrece această întâlnire și vor desena ceea ce își imaginează, inclusiv articolul vestimentar menționat. Și această conversație conține întrebări cu wh- și anticipează subiectul următoarei lecții.
Accesări: 766
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: Padlet Bubbl.us
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.