Sarcina de lucru pentru elevi:
Dragii mei,
Vă invit să deveniți autori și ilustratori ai propriei voastre povești!
Tema: „O întâmplare fantastică în lumea digitală”
Ce aveți de făcut:
Scrieți o poveste originală care să conțină:
- un personaj principal (poate fi un copil, un animal, un robot, o aplicație etc.);
- o întâmplare care se petrece într-o lume digitală imaginară (de exemplu, în interiorul unui joc, pe o planetă virtuală, într-un program de calculator etc.);
- un deznodământ interesant.
Povestea trebuie să aibă cel puțin 10 propoziții și să fie structurată în 3 părți: început, cuprins și încheiere.
Folosind o aplicație digitală la alegere (ex: Canva, StoryJumper, PowerPoint, Google Slides, BookCreator), creați o prezentare sau o carte digitală în care să:
- ilustrați fiecare parte a poveștii cu imagini (desenate de voi sau preluate din aplicație);
- scrieți textul poveștii în mod clar și corect;
- adăugați un titlu atractiv și, opțional, o scurtă descriere a personajului principal.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Redactează un text narativ coerent, respectând structura specifică (introducere, cuprins, încheiere).
Utilizează corect semnele de punctuație în redactarea unui text.
Manifestă creativitate în exprimarea scrisă și orală.
Utilizează un instrument digital pentru a ilustra și prezenta o lucrare proprie.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Accesări: 28
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: StoryJumper Storyboardthat Microsoft Powerpoint Google Slides Canva Book Creator
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.