• Resetează

Am găsit: 144 resurse educaționale deschise

Informatică și TIC >

Programe fundamentale iterative (Exercițiu ludic)

Clasa a VII-a

Informatică și TIC >

Scratch: Introducerea unui personaj, a unei scene, adăugare de cod (Tutorial video)

Clasa a V-a

Informatică și TIC >

Scratch: Mișcarea unui personaj (Tutorial video)

Clasa a V-a

Informatică și TIC >

Clasificarea dispozitivelor periferice (Joc didactic)

Clasa a V-a

Informatică și TIC >

Algoritmi: Scratch. Căderea merelor (Tutorial video)

Clasa a VI-a

Informatică și TIC >

Funcții folosite în calculul tabelar (Exercițiu de asociere)

Clasa a VII-a

Informatică și TIC >

Tehnici specifice aplicate divizorilor unui număr (Exerciții)

Clasa a VI-a

Informatică și TIC >

Numere prime în C++, programe elementare (Joc didactic de asociere)

Clasa a VII-a

Informatică și TIC >

Structura alternativă/ decizională (Suită de activități)

Clasa a V-a

Informatică și TIC >

Învață să lucrezi cu Microsoft PowerPoint (Joc didactic)

Clasa a V-a

Informatică și TIC >

Comenzi rapide de la tastatură în Windows (Exercițiu de asociere)

Clasa a V-a

Informatică și TIC >

Pagini web – glosar de termeni (Joc didactic)

Clasa a VIII-a

Informatică și TIC >

Componentele de bază ale unui sistem de calcul (Cuvinte încrucișate)

Clasa a V-a

Informatică și TIC >

Componente hardware: Dispozitive periferice (Joc didactic)

Clasa a V-a

Informatică și TIC >

Componentele periferice de intrare ale unui calculator (Joc didactic)

Clasa a V-a

Informatică și TIC >

Operatori și expresii în C++ (Fișă de evaluare)

Clasa a VI-a

Informatică și TIC >

Excel. Calcul tabelar (Fișă de evaluare)

Clasa a VIII-a

Informatică și TIC >

Algoritmi: Scratch. Îmbracă pinguinul (Tutorial video)

Clasa a V-a

Informatică și TIC >

Interfața Scratch (Joc didactic)

Clasa a V-a

Informatică și TIC >

Intervale de Char și Int (Joc didactic)

Clasa a VI-a

Informatică și TIC >

Algoritmul lui Euclid – cel mai mare divizor comun (Animație Scratch)

Clasa a VI-a

Informatică și TIC >

Câte cifre conține numărul citit? (Animație interactivă în Scratch)

Clasa a VI-a

Informatică și TIC >

Structura repetitivă în laboratorul virtual de roboți (Suită de activități)

Clasa a VII-a

Informatică și TIC >

Algoritmi. Structura alternativă/ decizională: utilizare în Scratch (Tutorial video)

Clasa a VI-a