Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizați o paralelă a riscurilor existente în afaceri versus reușita în afaceri cu ajutorul unui document colaborativ (google.docs) care va avea 2 secțiuni: „RISC” și „REUȘITĂ”. În acest document, la secțiunea RISC, veți prezenta tipuri de riscuri, modalități de minimizare a riscurilor și atitudinea potrivită față de risc, iar la secțiunea REUȘITĂ veți preciza factorii de succes ai reușitei în afaceri și modalități de dezvoltare a afacerii. Timp de lucru: 10 de minute.
După expirarea timpului de lucru, veți deschide aplicația Padlet, pentru accesul la avizierul clasei, cu ajutorul căruia veți realiza o sinteză a elementelor comune privind riscul și reușita în afaceri.
Pe baza elementelor comune obținute, realizați un eseu de 5-7 rânduri în care să vă exprimați opinia privind situația ideală în care se poate afla o firmă la un moment dat. Timp de lucru: 10 minute.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să analizeze riscurile existente în afaceri
Să identifice soluții de minimizare a riscurilor
Să compare elementele comune riscului și a reușitei în afaceri
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor completa documentul colaborativ la cele doua secțiuni RISC și REUȘITĂ cu cerințele precizate de profesor. Fiind un document colaborativ, elevii pot citi și informațiile completate de colegi, oferind astfel o imagine de ansamblu a întregii activități desfășurate în clasă. Elevii vor accesa aplicația PADLET pentru completarea unei diagrame VEN, cu ajutorul căreia vor centraliza elementele individuale riscului și reușitei în afaceri, dar și elementele comune. Pe baza elementelor comune obținute elevii vor realiza un eseu în care vor descrie o situație ideală în afaceri, și anume: identificarea riscurilor, minimizarea acestora și obținerea unui profit ceea ce elevii pot concluziona că reprezintă reușita în afaceri. O astfel de situație ideală este necesar să fie concluzia elevilor, întrucât îi va ajuta în dezvoltarea spiritului antreprenorial.
Accesări: 1.362
Contribuitor: Nicoleta Stanciu - Colegiul Național de Agricultură și Economie, Tecuci (2020)
Alte activități pentru: Educaţie antreprenorială Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: Padlet Google Docs
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.