Sarcina de lucru pentru elevi:
Vă propun o călătorie imaginară pe traseul marcat pe hartă cu linie roșie. Săgețile indică direcția de deplasare. Plecăm din București, marcat cu A, și dorim să ajungem în localitatea marcată cu litera B.
În grupe de câte trei, intrați pe avizierul virtual pregătit, cu sarcinile de lucru: padlet.com/link_anonimizat/DiY
(1) Urmărește traseul și înlocuiește literele din paranteze cu denumirea corespunzătoare a continentului sau a oceanului traversat, conform sensului de deplasare.
(2) Scrie traseul complet al acestei călătorii.
(3) Urmează să traversați continente și oceane. Veți completa căsuțele libere respectând indiciile date.La final vă puteți autoverifica.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice continentele și oceanele întâlnite pe traseu, într-un parcurs virtual pe o hartă digitală
Să stabilească ordinea continentelor și a oceanelor, conform traseului propus, cu punct de plecare România
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor lucra un document colaborativ online.Acesta va fi o hartă cu un traseu imaginar și va fi postat pe avizierul online al clasei (padlet.com/link_anonimizat/DiY). Itemii vor consta în realizarea unei călătorii imaginare pe traseul marcat pe hartă,cu linie roșie.Săgețile indică direcția de deplasare .Pleacă din București ,marcat cu A și trebuie să ajungă în localitatea marcată cu litera B. Urmăresc traseul și înlocuiesc literele din paranteze cu denumirea corespunzătoare a continentului sau a oceanului traversat,conform sensului de deplasare.Vor scrie traseul complet al acestei călătorii. Urmează să traverseze continente și oceane.Vor completa căsuțele libere respectând indiciile date.La final se pot autoverifica. Elevii vor lucra în grupe câte trei și vor utiliza noțiunile învățate în orele anterioare.Prin această sarcină de lucru vor fi verificate însușirile conceptelor studiate.Este un moment de autoevaluare,căci au posibilitatea să-și verifice cunoștințele primind feedback-ul imediat. Timpul de lucru acordat este de 10 minute.La activitate participă toți copiii,interacționează între ei,iau decizii în comun.Se exersează lucrul cu harta și se realizează consolidarea cunoștințelor dobândite.
Accesări: 868
Contribuitor: Anișoara Pîntea - Școala Gimnazială Hatmanul Șendrea, Dolhești (Suceava) (2020)
Alte activități pentru: Geografie Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: Padlet Google Maps
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.