Descriere:
Resursa se adresează elevilor clasei a II-a sau a III-a și îi stimulează pe aceștia să utilizeze în mod corect formele „sa” și „s-a”. În această perioadă a școlarității în care se pun bazele scrierii corecte a omofonelor, exercițiile trebuie să fie cât mai diverse și atractive.
Elevii sunt încântați să rezolve sarcinile de lucru. Rezultatul muncii lor este confirmat imediat, astfel încât cei care completează greșit realizează unde s-a strecurat eroarea.
Activitatea poate fi folosită în oricare moment al lecției, depinde de cadrul didactic cum dorește să-l integreze.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 4. Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 4.2.. Redactarea unor mesaje simple, cu respectarea convenţiilor de bază
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=potiqg3nn22
Accesări: 346
Propunător: Enikő Kis - Școala Gimnazială Ovidiu Hulea, Aiud (Alba)
Data validării: 17 aprilie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.