Sarcina de lucru pentru elevi:
A. Accesați avizierul virtual din Padlet:
https://padlet.com/soranaflorentinamarian13/5jg18txdb6dhxk6b
B. Parcurgeţi paşii Lecţia şi Jocul pentru recapitularea cunoştinţelor despre Shi, You, Zai
C. Citiţi cu atenţie şi rezolvaţi cerinţele de la pasul Tema
C.1) Scrieţi o prezentare după modelul textului dat în secţiunea Lecţia.
Întrebări ajutătoare: Wo shi shei? Wo zhu zai na li? Wo fangzi li you shen me?
Pentru formularea propoziţiilor folosiţi cuvintele shi, you, zai, prepoziţiile li, wai, shang, xia, you etc, obiectele de scoala shu, benzi, shubao etc.
Maxim 10 rânduri
C.2) Citiţi şi înregistraţi textul folosind Voice recorder de pe telefon sau orice aplicaţie cunoaşteţi care să poată înregistra. Atenţie la tonuri!
C.3) Uploadaţi înregistrările şi pozele textelor în secţiunea următoare – Rezolvarea temei
Alternativ – înregistraţi pe WhatsApp şi postaţi pe grupul clasei –YCT4
D. Citiţi – Ascultaţi temele colegilor. Realizaţi un clasament apoi daţi like-uri primelor trei.
E. Textele produse vor fi bază de pornire pentru exerciţiile de vorbire din lecţia următoare.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Scopul temei: Reținerea celor 3 verbe, înțelegerea diferențelor de sens dintre ele, folosirea verbelor într-un context, aducerea verbelor shi – you – zai în vocabularul activ
O1: Recapitularea cunoştinţelor noi de gramatică din lecţia de la clasă
O2: Imitarea unui tip de text care conţine shi – you – zai
O3: Prezentarea unui textul produs
O4:Pronunția corectă a tonurilor
O5: Evaluarea şi clasarea unor texte similare cu cel propriu
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor accesa padlet-ul (de obicei de pe telefoane). Vor petrece mai mult timp în pasul Jocul decât în pasul Lecţia. O parte dintre elevi vor răspunde pur şi simplu la întrebările ajutătoare, o parte vor încerca să scrie propria compunere. Elevii vor înregistra şi uploada compunerea. Elevii vor împărţi like-uri colegilor de clasă.
Accesări: 329
Contribuitor: Sorana Marian - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2023)
Alte activități pentru: Limba chineză Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: voice recorder Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.