Descriere:
Este o resursă ludică, un joc completat de elevi în 5 minute.
Obiective de învățare:
- să enumere elementele din structura unui program în C/C++ cu scopul de a edita sursa
- să scrie instrucțiunea de declarație necesară pentru identificarea fiecărei variabile
- să descrie algoritmul de maxim/ minim
- să explice parcurgerea șirului de elemente folosind o variabilă contor
- să construiască algoritmul de maxim/minim folosind comparații si atribuiri
- să demonstreze aplicarea tehnicilor de maxim/ minim pe un șir format din n elemente, unde n este citit.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Informatică
Competență generală: 5. Implementarea algoritmilor într-un limbaj de programare
Competența specifică vizată prioritar: 5. Implementarea algoritmilor într-un limbaj de programare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/28328547
Accesări: 355
Propunător: Mariana Ivan - Liceul Teoretic Mircea Eliade, Galați (Galaţi)
Data validării: 5 ianuarie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.