Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică şi ştiinţe > Biologie > Clasa a VIII-a >

Sistemul circulator. Anatomia inimii și a vaselor de sânge

Sarcina de lucru pentru elevi:

Cu ajutorul aplicației Online Whiteboard (awwapp.com), realizați un desen/ o schemă a inimii. Desenul trebuie să conțină inima, compartimentată în cele 4 camere. Indicați denumirea fiecărei camere.

Adăugați pe desen vasele de sânge corespunzătoare fiecărui compartiment al inimii, indicând și denumirea acestuia.

Desenați cu culoarea albastră camerele/ vasele de sânge prin care circulă sângele neoxigenat si cu culoarea roșie camerele/ vasele de sânge prin care circula sângele oxigenat.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să identifice alcătuirea inimii, pe baza materialului didactic utilizat; fiecare elev sa denumească cele 4 camere ale inimii.
Să enunțe principalele vase de sânge, împreuna cu ce fel de sânge transportă, pe baza comparării anterioare a acestora; fiecare elev sa identifice principalele vene si artere care vin si pleacă de la inima si ce fel de sânge transporta acestea (oxigenat/ neoxigenat).
Să coreleze compartimentele inimii cu vasele de sânge cu care acestea comunica, pe baza informațiilor primite de la cadrul didactic; fiecare elev sa identifice cu ce vas de sânge comunica fiecare camera a inimii.

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Fiecare elev va urmări materialul trimis de către cadrul didactic. Materialul conține atât explicații despre inimă, cât și imagini. Elevii vor transpune în desenul lor informațiile pe care le-au primit. Ei vor împărți inima în cele 4 camere, le vor indica, vor desena și vasele de sânge care vin și pleacă din fiecare compartiment și le vor denumi. La următoarea oră, profesorul o să prezinte un desen corect al unuia dintre elevi, solicitând ca toți elevii să își verifice desenele si sa își corecteze eventualele greșeli.


Accesări: 270
Contribuitor: Maria Teodora Rădoi - Facultatea de Biologie (2020)

Alte activități pentru: Biologie Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: whiteboard

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite