Descriere:
Această resursă educațională este concepută pentru a îmbunătăți abilitățile elevilor în gândirea algoritmică, concentrându-se pe utilizarea pseudocodului. Include câteva subiecte din modelele de bacalaureat, accentuând în special pe structurile repetitive cu un număr necunoscut de pași, și anume structura „repetă … până când”.
Resursa oferă exemple care acoperă toate structurile fundamentale ale programării, subliniind importanța gândirii structurate în dezvoltarea programelor. Elevii sunt încurajați să exerseze scrierea datelor de intrare în pseudocod și să determine datele de ieșire corespunzătoare.
Un aspect distinctiv al acestei resurse este feedback-ul pozitiv, reprezentat printr-un emoticon zâmbitor, menit să motiveze și să stimuleze elevii în procesul lor de învățare. Scopul principal este de a ajuta elevii să-și dezvolte competențele în lucrul eficient cu bucle în cadrul pseudocodului.
Competența generala 3. Elaborarea algoritmilor de rezolvare a problemelor
Competența specifice 3.2. Reprezentarea algoritmilor în pseudocod
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Informatică
Competență generală: 0. Altă competență generală
Competența specifică vizată prioritar: . Altă competență specifică
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/32503049
Accesări: 355
Propunător: Mariana Ivan - Liceul Teoretic Mircea Eliade, Galați (Galaţi)
Data validării: 2 decembrie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.