Sarcina de lucru pentru elevi:
Folosiți aplicația Bubbl.us sau o alternativă care creează hărți conceptuale (MindMup, SpicyNodes etc.) – veți crea o hartă a dispozitivelor periferice folosite pentru comunicarea dintre om și calculator.
Veți avea o căsuță mare în care veți scrie „Dispozitive periferice” și alte trei căsuțe mari pentru cele trei tipuri de dispozitive. Fiecărui tip de dispozitiv îi veți conecta cel puțin trei căsuțe cu imagini reprezentative pentru tipul de dispozitiv ales.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să clasifice tipurile de dispozitive periferice
Să denumească și să identifice dispozitive periferice
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor accesa site-ul Bubbl.us si vor introduce căsuța părinte „Dispozitive periferice” și alte trei căsuțe intitulate Intrare. Ieșire, Mixte. Elevii vor căuta și vor salva imagini cu diverse dispozitive periferice, apoi vor atașa imaginile la categoria de dispozitiv periferic corespunzător. Acest exercițiu îi va ajuta pe elevi să clarifice rolul dispozitivului identificat și vor putea asocia imaginea unui dispozitiv cu rolul acestuia.
Accesări: 1.232
Contribuitor: Lidia Both - Palatul Copiilor, Arad (2020)
Alte activități pentru: TIC Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: SpicyNodes MindMup Bubbl.us
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.