Sarcina de lucru pentru elevi:
Pentru astăzi, la ora de chimie, avem de parcurs câteva materiale referitoare la săruri (definiție, clasificare, denumire, obținere, proprietăți fizico-chimice).
Am rugămintea sa parcurgeți cu mare atenție documentele atașate, iar ca sarcini de lucru aveți următoarele:
a) scrierea lecției în caiet
b) rezolvarea problemei nr 2, pagina 62, din fisa săruri_3, de mai jos.
c) postarea rezolvării problemei, în format pdf.
Spor la treaba!
Resurse digitale propuse:
1. https://www.youtube.com/watch?v=lsrNwXIb_j8
Acizi- reactulizare radicali acizi (I)
2. https://www.youtube.com/watch?v=5j2YOcM2ZFc
Acizi- reactulizare radicali acizi (II)
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să scrie formulele chimice ale sărurilor
Să deducă valențelor radicalilor acizi proveniți de la acizii anorganici studiați
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii încarcă produsul activității lor, documentul cu rezolvarea sarcinilor de lucru, în platforma de elearning a clasei.
Accesări: 1.009
Contribuitor: Luiza Nicoleta Drăgulin - Școala Gimnazială I.L. Caragiale, Brăila (2020)
Alte activități pentru: Fizică Chimie Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: video
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.