Sarcina de lucru pentru elevi:
Citiți cu atenție textul „Camaradul meu, Coretti”. Subliniați substantivele întâlnite. În aplicația Wordart, în Worditout sau în Wordclouds, realizați un „nor de substantive”, alegând fiecare forma norului, fontul cuvintelor. Analizați cel puțin 3 substantive, menționând felul lor, genul și numărul.
Puneți linkul la norul realizat în avizierul virtual al clasei (se dă adresa paginii Padlet unde elevii au drepturi de postare) și înscrieți și analiza celor trei substantive, comentariu la post-it-ul propriu cu norul de substantive. Dacă nu vă descurcați, scrieți cele trei substantive în caietul de teme.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să citească corect și cursiv un text la prima vedere
Să identifice substantivele comune și proprii întâlnite în text
Să înscrie într-un „nor de cuvinte” cât mai multe substantive găsite în textul dat
Să analizele cel puțin trei substantive întâlnite în textul dat, precizând felul , genul și numărul lor
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor citi textul și vor sublinia substantivele întâlnite. În aplicația wordart/ worditout/ wordclouds, vor realiza un „nor de substantive”. Pe caietul de teme sau pe avizierul virtual, vor analiza substantivele întâlnite.
Accesări: 1.332
Contribuitor: Alexandra Nicoiu - Școala Gimnazială Nicolae Titulescu, Călărași (Călărași) (2020)
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a III-a
Alte activități care utilizează: WordItOut WordClouds WordArt
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.