Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizați un avizier virtual cu titlul „Cele 4 perioade de creație a lui Taras Șevcenco”, folosind aplicaţia Padlet.
Trimiteți linkul profesorului, până duminică.
Cu ajutorul aplicaţiei Blabberize, realizați o înregistrare audio, fără să adăugați titlul poeziei. Încărcați înregistrarea în Voki – avatarul virtual creat va fi prezentat în clasă, la ora următoare.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere câteva elemente din biografia lui Taras Șevcenko
Să prezinte unei audiențe diferențele dintre perioadele de creație
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Realizarea sarcinii de lucru: Elevii au ca temă realizarea unui ,,avizier’’ virtual cu titlul ,, Cele 4 perioade de creație a lui Taras Șevcenco’’ folosind aplicaţia Padlet. Vor discuta despre cele 4 perioade de creație a poetului studiate în clasă. Vor trece numele fiecărei perioade și anii pe care îi cuprinde. De asemenea vor adăuga câteva titluri de poezii pentru fiecare perioadă. Elevii îşi aleg apoi o singură perioadă şi o poezie şi, cu ajutorul aplicaţiei Blabberize, realizează o înregistrare audio fără să adauge titlul poeziei, astfel încât colegii vor fi puşi să asculte iar apoi ghicească titlul poeziei și perioada în care a fost scrisă. Avatarele Voki vor fi audiate în clasă și vor fi prezentate.
Accesări: 787
Contribuitor: Ana-Kristina Timoftii - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)
Alte activități pentru: Limba maternă alta decât română Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Voki Padlet Blabberize
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.