Descriere:
Majoritatea itemilor sunt structurați după modelul PISA. Testul se poate administra ca evaluare inițială, având avantajul de a putea fi lucrat online. Se adresează deopotrivă profesorilor și elevilor. Elevii beneficiază de un feedback rapid care îi ajută să-și monitorizeze mai bine procesul de învățare.
Profesorilor, rezumatul și statistica oferite după colectarea răspunsurilor le sunt de mare ajutor în efortul de a stabili potențialul de învățare al elevilor, ca și pentru cunoașterea lacunelor.
Pentru eficiența colectării datelor, recomandăm ca profesorii să facă o copie după chestionar, urmând să o administreze pe aceasta. Doar astfel vor avea acces la răspunsurile elevilor.
Pentru a crea o copie în propriul cont, când sunteți pe test (link la versiunea editabilă) faceți clic pe cele trei puncte din dreapta sus, apoi pe Faceți o copie. Ulterior, când sunteți pe propria versiune a testului, pe care o puteți și modifica dacă doriți, faceți clic pe butonul Trimiteți pentru a îl distribui elevilor dvs.
Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.1.. Extragerea unor informaţii de detaliu din texte informative sau literare
Legătura web către resursă: https://forms.gle/FUmPzTx5whv35YQH8
Accesări: 537
Propunător: Marilena Pavelescu - Școala Gimnazială Mihai Viteazul, Târgoviște (Dâmboviţa)
Data validării: 6 octombrie 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.