Descriere:
Resursa reprezintă un test kahoot, care își propune să observe în ce măsură elevii disociază între pronumele personal și cel reflexiv, între pronumele posesiv și adjectivul pronominal posesiv.
Unii itemi verifică modul în care elevul utilizează informațiile oferite de conceptele gramaticale vehiculate pentru înțelegerea corectă a mesajului.
Resursa educațională deschisă conține 17 întrebări. Poate fi preluată în contul kahoot al cadrului didactic, ca punct de plecare, și editată în funcție de strategia didactică – se pot selecta doar o parte din întrebări pentru aplicarea la clasă sau se pot crea 2-3 teste cu 6-7 itemi, pentru a fi utilizate succesiv sau în diferite momente ale lecției.
Dacă se utilizează ca exercițiu/ autoevaluare în cadrul unei activități independente (în clasă sau acasă), linkul pentru elevi este: https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=b7abacb2-5b48-4f70-b973-64d4b570c64d&single-player=true
Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VII-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 4. Utilizarea corectă, adecvată şi eficientă a limbii în procesul comunicării orale și scrise
Competența specifică vizată prioritar: 4.1.. Folosirea structurilor morfosintactice ale limbii române standard pentru înţelegerea şi exprimarea clară şi precisă a intenţiilor comunicative complexe
Legătura web către resursă: https://create.kahoot.it/share/b7abacb2-5b48-4f70-b973-64d4b570c64d
Accesări: 315
Propunător: Marilena Pavelescu - Școala Gimnazială Mihai Viteazul, Târgoviște (Dâmboviţa)
Data validării: 24 martie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.