Sarcina de lucru pentru elevi:
Utilizând aplicația Postermywall (https://www.postermywall.com), realizați un afiș prin intermediul căruia să promovați un eveniment (la alegere) organizat de voi. După finalizarea afișului, salvați produsul ca imagine și postați-l pe avizierul virtual al clasei noastre, Padlet (https://www.padlet.com).
După aceea, prin intermediul aceleiași pagini Padlet, printr-un comentariu, evaluați lucrările a doi colegi, ținând cont de următoarele criterii: originalitate, atractivitate și corectitudine.
Timp de lucru: două săptămâni (o săptămână pentru realizarea afișului; o săptămână pentru evaluare)
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
O1: să creeze un afiș cu impact vizual, menționând elementele specifice acestuia (organizatorul, evenimentul, data, ora și locul), pe baza cunoștințelor dobândite anterior; obiectivul se consideră realizat dacă fiecare elev reușește să creeze un afiș cu impact vizual, menționând cel puțin patru elemente specifice acestuia, pe baza cunoștințelor dobândite anterior.
O2: să evalueze lucrările colegilor având la bază un criteriu de evaluare; obiectivul se consideră realizat dacă fiecare elev reușește să evalueze lucrările colegilor, având la bază cel puțin unul dintre cele trei criterii de evaluare stabilite (originalitate, atractivitate și corectitudine).
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii au ca sarcină realizarea unui afiș, utilizând aplicația „Postermywall”. Aceasta este o aplicație prin intermediul căreia se realizează produse de design grafic, într-un mod accesibil tuturor utilizatorilor. În mod individual, elevii vor accesa aplicația și vor crea un nou design. În continuare, aceștia vor formula un text ușor de înțeles, într-o manieră clară, concretă, prezentând informații despre subiectul propus, precum evenimentul, organizatorii, data, ora și locația. Totodată, vor căuta și alege elemente vizuale (fotografii, stickere, desene, imagini etc.) care sunt în concordanță cu tema afișului și care atrag atenția privitorilor. În final, elevii vor descărca afișul (sub forma unei imagini) și îl vor insera în avizierul digital creat (Padlet) pentru a fi evaluat de către ceilalți colegi. După ce toți elevii au îndeplinit această sarcină (timp de lucru-o săptămână), fiecare dintre aceștia va evalua lucrările a doi colegi, având în vedere cel puțin unul dintre cele trei criterii de evaluare stabilite (originalitate, atractivitate și corectitudine).
Accesări: 760
Contribuitor: Denisa-Valentina Rizea - Facultatea de Psihologie (2022)
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: Postermywall Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.