Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a VII-a >

Textul epic – evaluare (Test quizizz)

Autor: Roxana Gianina Dumitrașcu - Școala Gimnazială, Dudești (Brăila)

Descriere:

Resursa se adresează elevilor de clasa a VII-a, fiind un test de verificare a noțiunilor teoretice despre textul epic, despre conflict, caracterizare, dar și unele aspecte practice, care evidențiază cunoașterea textului. Valoarea resursei constă în faptul ca testează atenția elevilor, unele definiții fiind asemănătoare, diferența constând în mici detalii, putând fi utilizată de profesor la secvența de verificare a cunoștințelor.

Prin gamificare, fiecare elev poate rezolva testul și își poate verifica singur nivelul achizițiilor, rezultatul fiind vizibil la finalul acestuia. Pentru profesor, este util deoarece arata performantele elevilor, intrebarile la care au greșit, se poate face o statistică la nivelul clasei.

Activitatea se poate realiza frontal, în clasă (cu butonul Start), elevii introducând codul generat de platforma quizizz. Profesorul are posibilitatea de a vedea răspunsurile corecte și incorecte ale elevilor, de asemenea de a felicita primii trei elevi din clasamentul generat la finalul jocului.

Dacă se utilizează ca exercițiu/ autoevaluare în cadrul unei activități independente (în clasă sau acasă, cu Assign), linkul pentru elevi este: https://quizizz.com/join/quiz/6724a8aaa9ba495c27e97f7f/start?source=digitaledu_ro

De asemenea, exercițiile se pot scoate la imprimantă, ca fișă de lucru: https://quizizz.com/print/quiz/6724a8aaa9ba495c27e97f7f

Explore more at Quizizz.

Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a VII-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.3.. Adecvarea atitudinii și a practicilor de lectură în funcție de scopul lecturii


Legătura web către resursă: https://quizizz.com/admin/quiz/6724a8aaa9ba495c27e97f7f?source=digitaledu_ro
Accesări: 120

Propunător: Roxana Gianina Dumitrașcu - Școala Gimnazială, Dudești (Brăila)
Data validării: 1 noiembrie 2024

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite