Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba şi literatura română > Clasa a III-a >

Textul literar în versuri. Părțile de vorbire. Semnele de punctuație

Sarcina de lucru pentru elevi:

Astăzi, la ora de Limba și literatura română, vom citi un text literar în versuri și vom utiliza părțile de vorbire și semnele de punctuație învățate.

Deschideți manualul digital la pag. 72: link direct: Manualul digital Intuitext, clasa a III-a, LLR

Citiți poezia din manual, apoi deschideți fișa interactivă să rezolvam exercițiile împreună: app.wizer.me/preview/EEI9O1

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

OC1: Să utilizeze părțile de vorbire învățate în diverse context; obiectivul este considerat realizat dacă fiecare elev utilizează corect cel puțin o parte de vorbire învățată;
OC2: Să utilizeze corect semnele de punctuație învățate; obiectivul este considerat realizat dacă fiecare elev utilizează corect cel puțin un semn de punctuație învățat;
OC3: Să identifice informațiile relevante dintr-un text literar; obiectivul este considerat realizat dacă fiecare elev rezolva cel putin una dintre sarcini.

Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Tema: „Curcubeul vacantei”; Subiectul lectiei: Textul literar în versuri. Părțile de vorbire. Semnele de punctuație – textul suport „Vacanta”, după Emilia Căldăraru. Instrumente utilizate: - Manualul digital/ fizic - Tabla Openboard - Caiete - Manualul digital Intuitext de clasa a III-a - Fișa interactivă. Pentru a verifica cum s-au simtit si daca lectia a fost inteleasa, aplic acest chestionar format din doua întrebări. Voi face aprecieri individuale și colective asupra modului de participare la lecție evidențiind elevii mai activi. - Chestionarul de feedback este realizat pe Mentimeter: https://www.menti.com/wu2pu3vhg3


Accesări: 623
Contribuitor: Simona Popescu - Școala Gimnazială Nr. 3 Voluntari, Ilfov (2020)

Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a III-a
Alte activități care utilizează: Mentimeter manualul digital Intuitext

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite