Descriere:
Acest exercițiu se adresează copiilor de clasa a IV-a și constă în ordonarea pe doua grupe/ categorii a surselor istorice, în funcție de tipul lor: scrise sau nescrise.
Exercițiul poate fi utilizat individual sau colaborativ.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Istorie
Competență generală: 2. Explorarea surselor relevante pentru a înţelege fapte şi evenimente din trecut şi din prezent
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Identificarea de surse istorice utilizând o varietate de instrumente, inclusiv tehnologiile de informare şi comunicare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=p1xc50v5j22
Accesări: 419
Propunător: Lavinia Ispas - Liceul cu Program Sportiv, Alba Iulia (Alba)
Data validării: 3 februarie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.