Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba germană > Clasa a VIII-a >

Verbele modale la forma de imperfect (Modalverben im Präteritum)

Sarcina de lucru pentru elevi:

Citiți textul din manual, pagina 19, despre Jonas și practica lui în cadrul aeroportului, identificând și subliniind verbele modale la forma de imperfect, menționând si persoana acestora.

[Manual Beste Freunde – Deutsch für Jugendtliche A 2.2, Editura Hueber]

După ce ați realizat acest prim pas, vizitați aplicația padlet.com pentru a concepe un scurt răspuns, cât mai creativ (text plus imagini etc), punându-vă în pielea personajului şi povestind, în minimum 60 de cuvinte, despre experiența voastră din aeroport, dacă v-ați fi aflat în locul lui Jonas folosindu-vă, desigur, de verbele modale la forma de imperfect, respectând sensurile, persoana si topica specifică.

După ce ați formulat răspunsurile, creați un avatar Voki care să redea scurtele voastre texte, postați în mesageria aplicației 24edu, în secțiunea teme, linkurile la Voki și la textul scris în padlet. Împreună, la următoarea oră, vom asculta mesajele și vom încerca să identificăm ce elev se află în spatele avatarului și al scurtei povestiri.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

1. să identifice verbele modale în textul enuntat;
2. să aleagă conjugarea corectă, în funcţie de persoană, a verbelor modale la imperfect;
3. să transforme topica propoziţiei atunci când utilizează verbele modale;
4. să alcătuiască propoziţii afirmative sau negative utilizând forma de imperfect a verbelor modale;
5. să distingă şi să aplice corect sensurile verbelor modale, la forma de imperfect, în textul creat;
6. să exprime o deducţie logică folosindu-se de verbele modale.

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Tema se va realiza până la următoarea oră de limba germană. Fiecare elev va realiza această sarcină de lucru individual, pornind de la manual către sursele de lucru on-line, respectiv platforma padled.com şi aplicația voki. În cadrul platformei padlet.com, elevii vor scrie răspunsurile, formulându-le cât mai inedit, iar prin intermediul aplicației Voki, elevii se vor conecta cu propriul cont, personalizându-și avatarul în funcție ceea ce au descris în text, urmând ca apoi să îl posteze în mesageria aplicației 24edu, pentru a putea fi ghicit de către ceilalți colegi, în cadrul orei de limba germană, exersând astfel înțelegerea şi utilizarea verbelor modale la forma de imperfect.


Accesări: 778
Contribuitor: Raluca Daniela Mihai - Facultatea de Psihologie (2020)

Alte activități pentru: Limba germană Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: Voki Padlet manuale digitale

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite