Sarcina de lucru pentru elevi:
Elevii trebuie sa realizeze un „avizier” virtual cu titlul „Verbul” folosind aplicația Padlet. În aceasta prezentare, vor folosi informațiile pe care le-au dobândit până la acel moment referitoare la verb, dar și informațiile suplimentare din cărțile indicate de profesor. Vor aborda mai întâi caracterisiticile generale ale verbului, mai apoi axându-se pe: diateze, moduri și timpuri. Totodata, elevii vor indica obligatoriu sursele bibliografice. Sarcina elevilor va fi sa schematizeze cât mai bine informațiile pe care le au despre verb cu ajutorul aplicației Wordle, în care vor realiza un „nor de cuvinte” pentru ca ceilalți colegi sa retina mult mai ușor informațiile.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enunțe definiția verbului.
Să prezinte câteva informații sintetice despre verb.
Să identifice verbe din diferite texte, prezentate sub forma unui nor de cuvinte
Să utilizeze modalități alternative de expresie pentru descrierea unui punct de vedere.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor trebui sa rezolve sarcina de lucru prin colaborare, conversatie, explicatie, dar si prin problematizare si descoperire. In acest fel, elevii sunt incurajati sa lucreze in echipa, sa se sfatuiasca intre ei. De asemenea, elevii isi vor dezvolta si spiritul competitiv, dorind ca fiecare dintre ei sa aiba cele mai bune raspunsuri.
Accesări: 842
Contribuitor: SILVIA ADELINA NICA - Facultatea de Litere (2018)
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: Wordle Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.