Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică şi ştiinţe > Biologie > Clasa a V-a >

Viețuitoarele din parc

Sarcina de lucru pentru elevi:

Creați o pagină word, tip vedere, cu titlul „Viețuitoarele din parcul școlii”.
Inserați un tabel cu 7 coloane și 3 rânduri, astfel:

  • Primul rând va fi completat astfel: Viețuitoare; Arbori; Arbuști, Ierburi cultivate, Ierburi necultivate, Vertebrate, Nevertebrate
  • Al doilea rȃnd coloana1 – Exemple
  • Al treilea rȃnd coloana1 – Importanţă
  • Folosiți un font care să marcheze titlurile
  • Colorați fundalul fiecărei coloane cu tonuri deschise

Completați al doilea rȃnd al tabelului cu cel puţin 3 exemple de vieţuitoare pentru fiecare coloană, utilizȃnd informaţiile culese pe parcursul vizitei ȋn parcul şcolii.

Completați al treilea rȃnd al tabelului, folosind experiența proprie sau surse digitale, cu câte 2 roluri pentru om/ natură ale viețuitoarelor din fiecare grupă.

Puteți adăuga elemente de decor specifice temei.

Salvați documentul şi încărcați-l la tema din platforma Classroom.

Realizați un lanţ trofic, cu ajutorul platformei padlet.com – canvas, utilizând viețuitoare din tabelul ȋntocmit.

Salvați lucrarea şi încărcați link-ul la tema din platforma Classroom.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

2.1. Organizarea informației științifice după un plan dat
O1 – Să realizeze, utilizând instrumentele IT, un tabel cu 7 coloane (Vieţuitoare: arbori, arbuşti, ierburi cultivate, ierburi necultivate, vertebrate, nevertebrate) si 3 rȃnduri;
O2 – Să completeze al doilea rȃnd al tabelului cu cel puţin 3 exemple de vieţuitoare pentru fiecare coloană, utilizȃnd informaţiile culese pe parcursul vizitei ȋn parcul şcolii;

3.2. Utilizarea unor algoritmi cunoscuți ȋn investigarea lumii vii
O3 – Să realizeze un lanţ trofic, cu ajutorul platformei padlet.com/ canvas, utilizȃnd vieţuitoare din tabelul ȋntocmit

4.1. Utilizarea achiziţiilor din domeniul biologiei ȋn viaţa cotidiană
O4 – Să completeze al treilea rȃnd al tabelului, folosind experienţa proprie sau surse digitale, cu cȃte 2 roluri pentru om/natură ale vieţuitoarelor din fiecare grupă;

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii vor realiza si completa tabelul utilizând instrumentele Microsoft Office, iar lanțul trofic utilizând platforma padlet.com. Putând adăuga elemente de decor, elevii ȋşi pot valorifica latura creativă/artistică.


Accesări: 1.589
Contribuitor: Camelia Iosefina Rafailă - Colegiul Național Dimitrie Cantemir, Onești (Bacău) (2021)

Alte activități pentru: Biologie Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: Padlet Microsoft Word Google Classroom

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite