Sarcina de lucru pentru elevi:
Creați o pagină word, tip vedere, cu titlul „Viețuitoarele din parcul școlii”.
Inserați un tabel cu 7 coloane și 3 rânduri, astfel:
- Primul rând va fi completat astfel: Viețuitoare; Arbori; Arbuști, Ierburi cultivate, Ierburi necultivate, Vertebrate, Nevertebrate
- Al doilea rȃnd coloana1 – Exemple
- Al treilea rȃnd coloana1 – Importanţă
- Folosiți un font care să marcheze titlurile
- Colorați fundalul fiecărei coloane cu tonuri deschise
Completați al doilea rȃnd al tabelului cu cel puţin 3 exemple de vieţuitoare pentru fiecare coloană, utilizȃnd informaţiile culese pe parcursul vizitei ȋn parcul şcolii.
Completați al treilea rȃnd al tabelului, folosind experiența proprie sau surse digitale, cu câte 2 roluri pentru om/ natură ale viețuitoarelor din fiecare grupă.
Puteți adăuga elemente de decor specifice temei.
Salvați documentul şi încărcați-l la tema din platforma Classroom.
Realizați un lanţ trofic, cu ajutorul platformei padlet.com – canvas, utilizând viețuitoare din tabelul ȋntocmit.
Salvați lucrarea şi încărcați link-ul la tema din platforma Classroom.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
2.1. Organizarea informației științifice după un plan dat
O1 – Să realizeze, utilizând instrumentele IT, un tabel cu 7 coloane (Vieţuitoare: arbori, arbuşti, ierburi cultivate, ierburi necultivate, vertebrate, nevertebrate) si 3 rȃnduri;
O2 – Să completeze al doilea rȃnd al tabelului cu cel puţin 3 exemple de vieţuitoare pentru fiecare coloană, utilizȃnd informaţiile culese pe parcursul vizitei ȋn parcul şcolii;
3.2. Utilizarea unor algoritmi cunoscuți ȋn investigarea lumii vii
O3 – Să realizeze un lanţ trofic, cu ajutorul platformei padlet.com/ canvas, utilizȃnd vieţuitoare din tabelul ȋntocmit
4.1. Utilizarea achiziţiilor din domeniul biologiei ȋn viaţa cotidiană
O4 – Să completeze al treilea rȃnd al tabelului, folosind experienţa proprie sau surse digitale, cu cȃte 2 roluri pentru om/natură ale vieţuitoarelor din fiecare grupă;
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor realiza si completa tabelul utilizând instrumentele Microsoft Office, iar lanțul trofic utilizând platforma padlet.com. Putând adăuga elemente de decor, elevii ȋşi pot valorifica latura creativă/artistică.
Accesări: 1.353
Contribuitor: Camelia Iosefina Rafailă - Colegiul Național Dimitrie Cantemir, Onești (Bacău) (2021)
Alte activități pentru: Biologie Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: Padlet Microsoft Word Google Classroom
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.