Sarcina de lucru pentru elevi:
După ce am discutat cu elevii ce înseamnă să fim persoane, ce ne caracterizează din punct de vedere moral etc, le propun acestora să se prezinte prin intermediul aplicației sugerate (www.voki.com) și să posteze apoi avatarul pe avizierul online.
De asemenea, pentru a identifica cât de bine cunosc caracteristicile morale și cât de bine se cunosc între ei, prin intermediul aplicației www. wordart.com, le propun să își caracterizeze colegul de bancă.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1.1.1. Să numească diferenţele dintre persoane şi celelalte fiinţe; obiectivul se consideră realizat dacă fiecare elev numește cel puțin o diferență dintre o persoană și o ființă.
1.1.2. Să se prezinte prin intermediul aplicației https://www.voki.com/site/create, numind aspecte relevante pentru identitatea proprie; obiectivul se consideră realizat dacă fiecare elev se prezintă, utilizând aplicația sugerată.
1.1.3. Să realizeze portretul(caracterizarea) colegului de bancă, utilizând aplicația https://wordart.com/; obiectivul se consideră realizat dacă fiecare elev realizează o caracterizare succintă a colegului de bancă, utilizand aplicația sugerată.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Am discutat cu elevii ce ne caracterizează pe noi ca persoane. După ce am lămurit diferențele dintre o persoană și o ființă, le propun acestora să se prezinte, pornind de la ceea ce îi caracterizează pe ei ca persoane, prin intermediul aplicației https://www.voki.com/site/create. Pentru a evita emoțiile de a se prezenta personal în fața colegilor, vor posta pe avizierul online al clasei prezentările. Vom viziona împreună prezentările tuturor colegilor. Propun apoi realizarea caracterizării colegului de bancă , utilizând aplicația https://wordart.com/. Prin intermediul acestor caracterizări, urmăresc cât de bine interacționează și se cunosc între, cât de bine cunosc însușirile morale ce caracterizează persoanele în general. După ce vor posta caracterizările pe avizierul online , colegii descriși vor aprecia cât de bine îi cunosc colegii de bancă.
Accesări: 778
Contribuitor: Alexandra Goran - Școala Gimnazială Mihai Viteazul, Târgoviște (Dâmbovița) (2020)
Alte activități pentru: Cultură civică Clasa a III-a
Alte activități care utilizează: WordArt Voki
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.