Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizați cu ajutorul aplicației WordArt, un nor de cuvinte utilizând noțiunile predate. Acesta trebuie să conțină: definiția termenilor (sistemul digestiv, digestia) sau o caracteristică a unuia dintre organele sistemului digestiv.
După ce fiecare elev a realizat câte un nor de cuvinte, 2-3 elevi vor da share screen, pe rând, pentru ca ceilalți colegi să deslușească definiția/ caracteristica aleasă de aceștia.
Folosindu-vă de aplicația online LearningApps, accesați următorul link: learningapps.org/display?v=pmo3fep4k20. După deschiderea acestuia, vă apare schița sistemului digestiv. Conform noțiunilor predate, identificați organele corespunzătoare indicate cu bulinele colorate dând click pe ele. Astfel, o să vă apară o listă cu denumirea organelor pe care trebuie să le indicați. Dacă ați indicat greșit o să vă apară scris cu roșu, iar dacă ați indicat corect o să vă apară scris cu albastru. Dacă ați indicat corect toate organele, o să vă apară mesajul: „Felicitări! Ai răspuns corect”.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
– Să definească sistemul digestiv și digestia pe baza materialului prezentat de către profesor; fiecare elev să definească cel puțin unul din cei doi termeni;
– Să identifice și să descrie părțile componente ale tubului digestiv, pe baza observării materialului didactic prezentat; fiecare elev să descrie cel puțin o caracteristică a fiecărui element component;
– Să identifice și să descrie părțile componente ale glandelor anexe, pe baza observării materialului didactic prezentat; fiecare elev să descrie cel puțin o caracteristică a fiecărui component;
– Să asocieze părțile componente ale sistemului digestiv din schița prezentată, pe baza observării video-ului prezentat și a planșei, având un timp acordat de 5 min, în acest timp fiecare elev trebuie să asocieze toate componentele sistemului digestiv conform indicațiilor profesorului.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
După ce profesorul a terminat de predat lecția, elevii trebuie să acceseze orice browser de căutare dorit, unde trebuie să caute aplicațiile WordArt, respectiv LearningApps (aici au de accesat link-ul dat de profesor: https://learningapps.org/display?v=pmo3fep4k20 ). Folosindu-se de notițele predate, aceștia au de realizat câte un nor de cuvinte pe baza lecției utilizând aplicația WordArt, dar și să indice componentele sistemului digestiv din schița prezentă în aplicația LearningApps, în urma accesării link-ului menționat. După ce au indicat componentele dorite, aceștia dau trimitere (bulina albastră, jos în dreapta). Astfel, o sa le apară cu roșu dacă au indicat greșit, iar cu albastru dacă au indicat corect. Dacă toate organele sunt indicate corect, le va apărea mesajul: ˝Felicitări! Ai răspuns corect.˝ La sfârșit, vom discuta împreună răspunsurile corecte.
Accesări: 696
Contribuitor: Gabriela Mielu - Facultatea de Biologie (2020)
Alte activități pentru: Biologie Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: WordArt LearningApps
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.