Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizați un mini-eseu de 4-5 fraze, cu titlul „Sistemul digestiv la om”, cu ajutorul norului de cuvinte realizat cu aplicația WordItOut, accesând link- ul urmator: worditout.com/word-cloud/3448795 .
Mini-eseul trebuie să cuprindă aspecte referitoare la alcătuirea sistemului digestiv, respectiv componentele sistemului digestiv, segmentele tubului digestiv și glandele anexe ale acestuia.
După ce ați realizat mini-eseul, afișați-l în avizierul virtual al clasei, realizat în Padlet (se dă linkul).
Ulterior, veți realiza un nor de cuvinte, utilizând WordItOut, pe care îl veți trimite unui coleg, cu condiția ca și el sa va trimită un nor de cuvinte. Norul de cuvinte va conține termeni referitori la descriere segmentelor tubului digestiv . Fiecare elev va realiza 2 fraze utilizând cuvintele primite, urmând sa le afișeze în avizierul virtual.
Omologată ca resursă pentru învățământul gimnazial: rezoluția Ministerului Educației Naționale nr. 36.645/30.09.2019
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1. Sa numească componentele sistemului digestiv la om.
2. Să enumere segmentele tubului digestiv.
3. Să precizeze care sunt glandele anexe ale tubului digestiv la om.
5. Să pregătească o sinteză în cuvinte cheie (un nor de cuvinte), având ca punct de plecare prezentarea si descrierea componentelor sistemului digestiv.
6. Să descrie cel puțin un segment al tubului digestiv.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor realiza un mini-eseu coerent din punct de vedere științific, cu ajutorul norului de cuvinte realizat de profesor. Aceștia se vor raporta la informațiile primite în lecția cu titlul „Sistemul digestiv la om” , apoi vor afișa mini-eseul în avizierul virtual al clasei. Ulterior, fiecare elev realizează un propriu nor de cuvinte, pe care il va trimite unui coleg, utilizând aceeași aplicație pe care a utilizat-o și profesorul; norul de cuvinte va conține termeni corespunzători descrierii segmentelor tubului digestiv . Fiecare elev va realiza 2 fraze cu ajutorul norului de cuvinte primit; frazele vor fi afișate, la rândul lor, în avizierul virtual al clasei.
Accesări: 1.370
Contribuitor: Andreea-Daiana Coman - Facultatea de Biologie (2018)
Alte activități pentru: Biologie Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: WordItOut Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.