Sarcina de lucru pentru elevi:
(În clasă, elevii se vor grupa în 4 echipe, iar fiecărei echipe îi va fi atribuit un paralelogram particular; cea de-a 4-a echipă va trebui să prezinte paralelogramul.)
Temă pentru acasă:
Realizați un avizier virtual, al grupei, cu titlul „PARALELOGRAMUL” folosind Padlet (https://padlet.com). Setați avizierul să primească comentarii și puncte pentru postări.
Fiecare echipă va menționa proprietăți despre acesta, va adăuga o figură geometrică sugestivă a paralelogramului și va încărca un clip video reprezentativ.
La finalul temei, un reprezentant al fiecărei echipe va trimite pe grupul clasei linkul la avizierul creat de echipa sa.
Tema suplimentară, pentru fiecare elev, este să consulte avizierele celorlalte echipe și să acorde puncte celor mai interesante resurse. Câștigă echipa care acumulează cele mai multe puncte.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere toate paralelogramele învățate
Să descrie particularitățile paralelogramelor studiate
Să aprecieze (critic) valoarea unei informații în ansamblul de cunoștințe pe o temă dată din domeniul Matematică, în perspectiva elaborării unei prezentări sintetice
Să prezinte unei audiențe o temă din domeniul matematică – Paralelogramul – utilizând suporturi vizuale multimedia
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii au ca temă realizarea avizierului online cu titlul „Paralelogramul” folosind aplicația Padlet. Aceștia trebuie să identifice în mediul online și/sau în materia predată proprietățile despre paralelogramul atribuit și să le noteze în avizier, împreună cu o figură geometrică sugestivă și un clip video. În acest mod, se vor consolida cunoștințele predate.
Accesări: 855
Contribuitor: Cristina Vădean - Școala Gimnazială I.C. Lăzărescu, Țițești (Argeș) (2021)
Alte activități pentru: Matematică Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.