Sarcina de lucru pentru elevi:
Pătrunde pe avizierul virtual al clasei și rezolvă temele anunțate, cu repectarea instrucțiunilor și utilizarea resurselor postate. Avizierul virtual se găsește la adresa: https://padlet.com/username_anonimizat/firmadeexercitiu cu parola Royal
1. Urmărește filmulețul https://www.youtube.com/watch?v=nxrJObjtWCo .
Realizează o prezentare powerpoint de 5 slide-uri în care să prezinți sintetic elementele caracteristice ale celor 4 tipuri de materiale publicitare utilizate în cadrul firmelor de exercițiu.
2. Utilizând adresa https://royalguard.shopmania.biz/, fiecare elev trebuie să-și aleagă un produs al firmei de exercițiu care se regăsește pe site și să realizeze un tip de material promoțional.
3. Postează materialul promoțional realizat pe avizierul virtual al clasei.
4. În vederea participării la următoarea competiție a Târgului firmelor de exercițiu de la Galați, realizează un clasament argumentat al primelor 10 materiale promoționale, care respectă cerințele teoretice și vizuale și pe care le consideri cele mai bune. Aceste materiale vor fi imprimate și folosite în cadrul acestei competiții.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice materialele promoționale care sunt folosite în promovarea produselor firmei de exercițiu
Să enumere elementele caracteristice ale fiecărui material promoțional
Să analizeze materialele promoționale realizate de către colegi
Să argumenteze alegerea a celor mai bune 10 materiale promoționale care pot fi utilizate pentru promovarea firmei
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
1. Pentru prima cerință, elevii vor urmări fimulețul, vor sintetiza elementele esențiale ale fiecărui material promoțional și vor realiza o prezentare power point de 5 slide-uri. 2. Pentru a doua cerință, vor intra pe site-ul firmei de exercițiu de unde vor alege un produs și vor realiza un material promoțional. 3. Pentru cea de-a treia cerință, elevii vor posta materialul pe perete virtual al clasei. 4. Pentru cerința nr.4, elevii vor alcătui un clasament al primelor 10 materiale promoționale postate de colegi și vor argumenta pe scurt alegerea realizată indicând respectarea cerințelor de formă, conținut, siglă, slogan, date de identificare ale firmei, preț, ofertă, concordanța cu culorile firmei de exercițiu.
Accesări: 1.344
Contribuitor: Geanina-Valentina Lupu - Liceul Tehnologic, Tudor Vladimirescu (Galați) (2020)
Alte activități pentru: Economie Clasa a XII-a
Alte activități care utilizează: YouTube Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.