Sarcina de lucru pentru elevi:
Citiți individual fragmentul literar propus pe platforma online Padlet (fragment din Petite Poucette de Michel Serres).
Apoi, în grupuri de câte 6 elevi, identificați tema/ problematica documentului și exprimați-vă punctele de vedere în legătură cu subiectul în mod clar și argumentat. Aceste idei vor fi înregistrate în Padlet.
Veți participa apoi la o dezbatere cu colegii voștri la nivelul clasei, pornind de la problematica identificată.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să descrie în limba franceză, pe scurt, ideea principală a unui text lecturat;
Să susțină, oral, o poziție argumentată în favoarea sau împotriva unei teze date;
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Etape de lucru: - prezentarea documentului de susținere orală (fragment din „Petite Poucette”, de Michel Serres); - identificarea problematicii documentului; - prezentarea tezei autorului; - poziția în favoarea sau împotriva acestei teze.
Accesări: 756
Contribuitor: Georgiana Coman - Colegiul Național Ion Luca Caragiale, Ploiești (Prahova) (2020)
Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a XI-a
Alte activități care utilizează: Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.