Sari la conținut
Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Despre
  • Contact
Om şi societate > Geografie > Clasa a VII-a >

America de Nord și America de Sud: Hidrografia – caracteristici generale. Fluvii, lacuri și râuri

Sarcina de lucru pentru elevi:

Realizați un avizier virtual cu titlul „Hidrologia statelor din America de Nord și America de Sud”, utilizând programul Padlet (https://padlet.com), în care să prezentați 5 state americane, obligatoriu 3 din America de Nord și 2 din America de Sud. Veți scrie numele fiecărei țări și veți adăuga cel puțin 2 imagini cu cele mai reprezentative lacuri/ fluvii/ râuri. Sub imagini, veți scrie de unde provine numele apei, debitul anual și ceea ce v-a determinat să o alegeți, dar și orașul în care/ lângă care se află sau prin care trece.

Alegeți-vă apoi un singur stat american (poate fi altul decât cele 5 analizate anterior) și analizați principalele 3 râuri/ fluvii/ lacuri pentru acel stat și utilizând aplicația Wordle (http://www.wordle.net/) realizați o înșiruire de cuvinte legate de aceste ape, fără să spuneți numele ei.

Intrați pe pagina de lucru a clase noastre (de pe Padlet sau din platforma de elearning). Veți posta link-ul către „avizierul” virtual creat, precum și link-ul pentru norul de cuvinte Wordle, astfel încât colegii să ghicească numele statelor americane în funcție de râurile/ lacurile/ fluviile prezentate.

• Timp de lucru: o săptămână.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

• Să identifice, pe baza imaginilor date, cel puțin 4 râuri/ lacuri/ fluvii americane.
• Să menționeze, pe baza noilor informații, debitul a cel puțin 2 râuri/ lacuri/ fluvii americane.
• Să identifice, pe baza imaginilor râurilor/ lacurilor/ fluviilor, cel puțin 3 state americane.
• Să se familiarizeze cu diferitele tipuri de râuri/ lacuri/ fluvii, în vederea pregătirii lor ca viitori absolvenți cu o solidă cultură generală.
• Să identifice pe baza caracteristicilor râurilor/ lacurilor/ fluviilor, minim 2 râuri/ lacuri/ fluvii din America de Nord sau America de Sud.

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii au ca temă realizarea unui „avizier” virtual cu titlul „Hidrologia statelor din America de Nord și America de Sud”, folosind aplicația Padlet. Ei trebuie să discute despre 5 state americane, cele care le plac, trei dintre ele fiind state din America de Nord și 2 din America de Sud. Vor trece numele fiecăruia, vor adăuga cel puțin două imagini reprezentative cu râurile/ lacurile/ fluviile, după care sub imagini vor trece proveniența numelui apei respective, debitul anual și ceea ce i-a determinat să o aleagă, dar și orașul în care se află. Elevii își aleg apoi un singur stat american și trei râuri/ lacuri/ fluvii emblematice pentru acel stat și, cu ajutorul aplicației Wordle, realizează o înșiruire de cuvinte, fără să spună numele râurilor/ lacurilor/ fluviilor, astfel încât colegii să fie nevoiți să ghicească numele acestora și orașul american în care se află. Aceste două link-uri vor fi postate pe pagina de lucru a clasei (din aplicația Padlet sau din platforma de elearning) pentru a putea fi citite și rezolvate de toți colegii clasei.


Accesări: 79
Contribuitor: Raluca-Andreea Țâmpu - Facultatea de Geografie (2020)

Alte activități pentru: Geografie Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: Wordle Padlet

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Raportați o problemă.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Raportați o problemă.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți problema identificată:


Anulează Trimite