Sarcina de lucru pentru elevi:
Pasul 1
Vă rog să accesați link-ul următor https://learningapps.org/20880013 și să rezolvați, individual, sarcina de lucru. Dacă există cuvinte sau expresii noi, vă rog să le notați în caiete. Sensurile acestora vor fi furnizate/ discutate ulterior.
Pasul 2
(Profesorul afișează imaginile cu cele 11 animale pe tablă, cu ajutorul magneților, și citește, aleatoriu, descrierile din resursa digitală.)
Vă invit să identificați fiecare animal după o abilitate a acestuia.
Pasul 3
Fiecare elev va scrie pe un post-it o descriere asemănătoare a unui animal (care trebuie să fie diferit de cele prezentate deja) folosind formele CAN și CAN’T, pentru a exprima abilitatea și lipsa abilității. Vă rog să nu scrieți și denumirea animalelor respective. După ce vom citi descrierile, vom încerca să le identificăm împreună.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
– să extragă informații dintr-un text scurt, însoțit de ilustrații, prin asocierea unor enunțuri cu imaginile dintr-un set;
– să identifice sensul global al unor mesaje și dialoguri uzuale, clar articulate, prin selectarea imaginii corespunzătoare dintr-un set (cu distractori plauzibili);
– să manifeste disponibilitate pentru schimbul de mesaje scrise simple, prin propunerea de teme stimulative pentru redactare.
Competențele specifice din programa școlară:
3.2. Extragerea informațiilor dintr-un text scurt, însoțit de ilustrații (Asocierea unor enunțuri cu imaginile dintr-un set)
1.1. Identificarea sensului global al unor mesaje și dialoguri uzuale, clar articulate (Selectarea imaginii corespunzătoare dintr-un set (cu distractori plauzibili)
4.3. Manifestarea disponibilității pentru schimbul de mesaje scrise simple (Propunerea de teme stimulative pentru redactare)
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor reuși să rezolve sarcinile de lucru, chiar dacă unii dintre aceștia vor avea nevoie de sprijin suplimentar din partea profesorului. Deși activitățile ar putea fi realizate și colaborativ, m-am gândit că aceasta ar fi o lecție de evaluare la sfârșitul unității de învățare "Animals", iar funcția comunicativă evaluată ar putea fi exprimarea abilității în limba engleză.
Accesări: 935
Contribuitor: Claudia Emilia Frînculeasă - Liceul Teoretic Radu Vlădescu, Pătârlagele (2023)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: LearningApps
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.