Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba engleză > Clasa a XI-a >

Artele plastice

Sarcina de lucru pentru elevi:

Accesați programul Kahoot! ( https://kahoot.it/ ) , unde, după introducerea parolei date, veți putea accesa un test pentru verificarea cunoștințelor dobândite la clasă în domeniul artelor. Întrebările vor consta în informații de bază, accentul fiind pus pe vocabularul de specialitate care a fost abordat la oră. Faceți o scurtă recapitulare a informațiilor înainte de a face testul, iar apoi vedeți cine reușește să răspundă corect la cât mai multe întrebări.

Alegeți-vă apoi un domeniu artistic preferat (spre exemplu: muzică, design, etc.) și utilizând aplicația Wordle ( http://www.wordle.net ) realizați un „nor de cuvinte”, folosind termeni specifici pentru domeniul ales.

În pagina de lucru a clasei voastre din aplicația Padlet ( https://padlet.com/ ) veți insera link-ul către planșa virtuală realizată în aplicația Wordle, astfel încât colegii să poată vedea creația voastră.

Timp de lucru: o săptămână

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să prezinte sumar o serie informații de bază despre ceea ce presupun artele, în limba engleză
Să plaseze termenii noi într-un context dat

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii au ca temă efectuarea unui test on-line utilizând aplicația Kahoot!. Aceștia trebuie să recapituleze lecția predată la clasă, cu precădere termenii de specialitate din sfera artelor. Ulterior vor accesa aplicația, unde vor răspunde la întrebări selectând o variantă din mai multe date. Datorită faptului că fiecare întrebare reprezintă un punct, iar la finalul testului se face un clasament între colegi, atenția elevilor este sporită. Elevii își vor alege apoi un domeniu artistic preferat, iar cu ajutorul aplicației Wordle vor realiza un “nor de cuvinte”, fără a specifica însă domeniul ales, ci doar termeni specifici, discutați la oră. În acest mod, colegii vor fi puși să ghicească domeniul ales.


Accesări: 775
Contribuitor: Simina Irimia - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)

Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a XI-a
Alte activități care utilizează: Wordle Padlet Kahoot

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite