Descriere:
Test de evaluare sumativ privind bilanțul – procedeu specific al metodei contabilității, ce se poate aplica elevilor de clasa a X-a care studiază disciplina contabilitate în cadrul liceelor cu profil economic.
Testul cuprinde în total un număr de 20 itemi. Evaluarea poate fi utilizată în cadrul unității de învățare pentru: identificarea nevoilor elevilor, încurajarea autodirecţionării învățării, monitorizarea progresului, verificarea înţelegerii. Astfel, apar atât itemi obiectivi, cu alegere multiplă (subiectul I, enunțul 1 cu itemii a, b, c, d, e), de tip asociere/pereche (subiectul I, enunțul 2), cu alegere duală: adevărat/ fals (subiectul II, enunțul 1) itemi semiobiectivi, de completare
(subiectul II, enunțul 2), cu răspuns scurt (subiectul II, enunțul 3), întrebări structurate (subiectul II, enunțul 4), itemi subiectivi, tip rezolvare de probleme (subiectul III, enunțul 1 și 2).
Rezolvarea corectă a sarcinii de lucru, este apreciată cu punctajul total maxim de 100 de puncte, 10 puncte fiind din oficiu. Punctajul obţinut se converteşte în notă prin împărțirea acestuia la 10.
Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a X-a
Disciplina: Discipline tehnice
Competență generală: 0. Competențe generale pentru discipline tehnice
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru discipline tehnice
Legătura web către resursă: https://www.alegetidrumul.ro/uploads/calificari/177/Materiale%20didactice/X_Contabilitate%20generala_prof_CiulaA.pdf
Accesări: 709
Propunător: Adriana-Mihaela Ciula - Colegiul Economic Transilvania, Tg.Mureș (Mureş)
Data validării: 23 martie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.