Sarcina de lucru pentru elevi:
1. Vizionați cu atenție filmul didactic „Caractere dominante și caractere recesive” youtube.com/watch?v=qi_VZE1Df8Q, luați notițe și structurați informațiile primite.
2. Formulați și prezentați propriile concluzii despre mecanismele genetice de apariție a caracterelor dominante și recesive, precum și modul cum se transmit la descendenți. Postați modul de rezolvare a sarcinii de lucru în avizierul virtual „Genetica” , creat cu ajutorul aplicației Padlet. Timp de lucru: 20 minute.
3. Realizați o hartă conceptuală cu tema „Caractere dominante și caractere recesive”, folosind aplicația Mindmeister. Casetele vor avea culori diferite și aceeași dimensiune. Postați harta realizată pe avizierul virtual „Genetica”, creat cu ajutorul aplicației Padlet). Timp de lucru: 20 minute.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1. Să prezinte propriile concluzii despre mecanismele genetice de apariție a caracterelor dominante și recesive, precum și modul cum se transmit la descendenți în urma vizionării unui film didactic
2. Să realizeze o hartă conceptuală, organizând corect informațiile științifice, folosind instrumente digitale
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vizionează filmul didactic youtube.com/watch?v=qi_VZE1Df8Q și notează informațiile prezentate. Rezolvă sarcina de lucru primită Accesează linkul indicat de profesor, către avizierul virtual . Respectă timpul de lucru de 15 minute. Accesează aplicația mindmeister.com și realizează harta conceptuală cerută, conform indicațiilor primite. Postează harta conceptuală realizată, pe avizierul virtual. Respectă timpul de lucru de 15 minute. Elevii vor aprecia activitatea desfășurată de ei (autoevaluare și interevaluare).
Accesări: 497
Alte activități pentru: Biologie Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: YouTube Padlet Mindmeister
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.