Sarcina de lucru pentru elevi:
(Elevii vor fi împărțiți în două grupe.)
Folosind aplicația Padlet, fiecare grupă va realiza un avizier virtual cu tema „Diamant versus Grafit”.
Fiecare echipă va putea folosi texte, imagini, fotografii şi clipuri video reprezentând tema data. La finalul activității, un reprezentant al fiecărei echipe va trimite linkul la avizierul creat de echipă către cealaltă echipă. Veți analiza și veți acorda note avizierului echipei adverse.
[Resursă omologată: rezoluția Ministerului Educației Naționale Nr. 36.645/I/11.10.2019]
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să prezinte cele două forme alotropice ale carbonului
Să descrie proprietățile fizice ale diamantului si ale grafitului
Să realizeze o comparație între cele două forme (diamant și grafit), precizând asemănările și deosebirile
Să indice utilizările diamantului și ale grafitului pe baza proprietăților acestora
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Folosind mediul online și caietul cu notițele predate, elevii, grupați în două echipe, vor realiza, la lecția Carbonul, câte un avizier cu titlul „Diamantul versus Grafitul”. În avizier, elevii pot folosi atât imagini de pe internet cât și texte din manual sau caiet. Colaborând în cadrul echipei, elevii, prin schimbul de idei, își vor consolida cunoștințele de la tema Carbonul. Exersând capacități de analiză și gândire critică, vor aprecia rezultatele celeilalte echipe și, totodată, se pot autoevalua.
Accesări: 1.593
Contribuitor: Valerica Găzdaru - Liceul Tehnologic Înălțarea Domnului, Slobozia (Ialomița) (2018)
Alte activități pentru: Chimie Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.