Sarcina de lucru pentru elevi:
Pornind de la textul comediei Chirița în provinție, de Vasile Alecsandri, și folosind una dintre aplicațiile padlet, miro, jamboard sau storyjumper, argumentați apartenența la specie și exemplificați modurile de realizare a comicului.
Se recomandă folosirea unor citate ilustrative, care să demonstreze înțelegerea textului și a conceptelor teoretice.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
O1 – identificarea surselor comicului în text;
O2 – recunoașterea trăsăturilor comediei în textul-suport ales;
O3 – argumentarea apartenenței textului suport la comedie.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
În vederea rezolvării acestei sarcini, elevii pot porni de la conceptele teoretice discutate în clasă, pe care le vor exemplifica folosind fragmente din textul suport. De asemenea, pot avea ca puncte de plecare fragmente din text, în care să identifice conceptele (surse ale comicului sau trăsături ale comediei). Prin valorificarea textului, elevii vor dovedi capacitatea de înțelegere și interpretare a unui text scris.
Accesări: 711
Contribuitor: Alina Maria Mardare - Colegiul Economic Anghel Rugină, Vaslui (2022)
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a XI-a
Alte activități care utilizează: StoryJumper Padlet Miro Jamboard
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.