Sarcina de lucru pentru elevi:
Accesează avizierul virtual al clasei și rezolvă tema afișată acolo, respectând instrucțiunile şi utilizând resursele postate.
Avizierul virtual: https://padlet.com/japalelaveronica76/t7e8pff03rulee2i cu parola lemn10c
Instrucţiuni avizier virtual:
1. Prima cerinţă:(Acest filmuleţ prezintă modul de lucru la maşina de îndreptat (abric) youtube.com/watch?v=NM0c6utRprM. Vizualizaţi-l, şi explicaţi care ce fel de piese de obţin în urma prelucrării şi care este poziţia corectă a muncitorului în timpul lucrului.)
2. A doua cerinţă: Maşina de îndreptat(abric) are mai multe părţi componente fiecare având un rol bine definit. Vizualizaţi filmuleţul şi enumeraţi părţile componente ale maşinii de îndreptat (abric) youtube.com/watch?v=Wjq0Na3URfU
3. A treia cerinţă: După vizualizarea celor filmuleţe descrie folosind cuvintele proprii cum funcţionează maşina de îndreptat(abric) .
4. A patra cerinţă: Vizualizând filmuleţul de mai jos identifică care sunt diferenţele dintre maşina de îndreptat (abric) şi maşina de rindeluit la grosime. youtube.com/watch?v=2TP4K0qeT1k
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Enumeraţi părţile componente ale maşinii de îndreptat. (abric)
Descrieţi ce piese se obţin în urma prelucrării.
Descrieţi poziţia corectă a muncitorului în timpul lucrului, ţinând cont de scula tăietoare.
Precizaţi importanţa şi rolul fiecărei părţi componente a maşinii de îndreptat. (abric)
Descrieţi modul de funcţionare a maşinii de îndreptat. (abric)
Identificaţi diferenţele dintre maşina de îndreptat (abric) şi maşina de rindeluit la grosime.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
1. Pentru prima cerință, elevii vor vizualiza filmulețul, şi vor explica ce fel de piese se obţin în urma prelucrării şi care este poziţia corectă a muncitorului în timpul lucrului. 2. Pentru a doua cerinţă, elevii vor vizualiza filmuleţul şi vor enumera părţile componente ale maşinii de îndreptat (abric). 3. Pentru cea de-a treia cerinţă, elevii vor realiza descrierea modului de funcţionare a maşinii de îndreptat (abric) folosind cuvintele proprii, aşa cum au înţeles din vizualizarea celor 2 filmuleţe. 4. Pentru cerința nr. 4, elevii vor vizualiza filmulețul atașat, și vor identifica diferenţele dintre maşina de îndreptat (abric) şi maşina de rindeluit la grosime.
Accesări: 661
Contribuitor: Tamara-Veronica Japalela - Liceul Tehnologic Gh. Ruset Roznovanu, Roznov (Neamț) (2021)
Alte activități pentru: Discipline tehnice Educație tehnologică și aplicații practice Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: YouTube
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.