Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Tehnologii > Discipline tehnice > Clasa a X-a >

Obținerea semipreparatelor și a produselor cu grad redus de complexitate: Borșul țărănesc de pui

Sarcina de lucru pentru elevi:

Având la dispoziție rețeta de obținere a „Borșului țărănesc de pui”, realizați, în echipe de câte 4 elevi, un miniproiect în care să parcurgeți etapele de atingere a obiectivelor lecției (obiective derivate).

Prezentarea proiectului se va efectua în fața colegilor de către un raportor al fiecărei echipe de lucru, utilizând pentru prezentarea acestuia, la alegere, una dintre aplicațiile: Powerpoint, Canva, Genially, Google Slides etc.

Sugestii de documentare: https://www.bing.com/videos/search?q=ciorb%c4%83+de+pas%c4%83re+cu+t%c4%83i%c8%9bei+de+cas%c4%83&&view=detail&mid=75605FF8B32E58852CA175605FF8B32E58852CA1&&FORM=VDRVRV

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

1. Să enumere materiile prime și auxiliare necesare obținerii preparatului Borș țărănesc de pui.
2. Să identifice tratamentul termic folosit la obținerea preparatului Borș țărănesc de pui.
3. Să realizeze schema procesului tehnologic de obținere a Borșului țărănesc de pui.
4. Să prezinte modalitățile de servire a Borșului țărănesc de pui.
5. Să calculeze necesarul de materii prime și auxiliare pentru 10 porții.

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

Finalizarea proiectului precum și realizarea prezentărilor se va realiza în cadrul orelor de specialitate. Membrii fiecărei echipe își împart sarcinile de lucru, astfel încât fiecare elev să contribuie la realizarea proiectului; fiecare membru lucrează individual acasă. Pentru definitivarea proiectului, elevii se reunesc la scoală, se consultă și alcătuiesc proiectul. Definitivarea proiectului se va realiza la școală în cadrul orelor de specialitate, în care stabilesc detaliile prezentării, precum și desemnarea raportorului. Pentru prezentarea în fața colegilor, raportorul fiecărei echipe expune produsul finit, iar celelalte echipe ascultă și aduc completări sau comentarii. Evaluarea se realizează pe baza unei fișe de evaluare în care sunt punctate atingerea obiectivelor, creativitatea și originalitatea prezentării.


Accesări: 345
Contribuitor: Nonuleta-Luminița Tudosă - Colegiul de Industrie Alimentară Elena Doamna, Galați ()

Alte activități pentru: Discipline tehnice Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: Microsoft Powerpoint Google Slides Genially Canva

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite