Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Om şi societate > Religie/ Istoria religiilor > Clasa a V-a >

Despre Crearea lumii

Sarcina de lucru pentru elevi:

Astăzi, pe baza a ceea ce am învățat în ora trecută, și anume „Despre Crearea lumii”, m-am gândit să facem o scurtă recapitulare. Această recapitulare constă în următorul lucru. Am pregătit niște fișe cu 9 enunțuri, la care voi trebuie sa completați spațiul punctat. Aceasta recapitulare o să fie un prilej în a lua o notă mare. Sunt 9 întrebări, fiecare punctate cu cate 1 punct, plus 1 din oficiu. Spor la treaba!

1. Creata de Dumnezeu ….;
2. După lumea nevăzută, Dumnezeu a creat lumea ….;
3. Făcute de Dumnezeu în ziua a patra ….;
4. Dragostea lui Dumnezeu față de creația Sa este ….;
5. În ziua întâi, Dumnezeu a spus să fie ….;
6. Făcut de Dumnezeu în ziua a patra ….;
7. În ziua a două, Dumnezeu a făcut …… pe care a numit-o cer;
8. În ziua a cincea, Dumnezeu a făcut …..;
9. La început, Dumnezeu a făcut cerul și ….. și ….. era netocmit și gol;

(Fișa de lucru/ testul se poate realiza în Kahoot, în Liveworksheets, în Wordwall sau în LearningApps.)

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să prezinte cronologia zilelor creației văzute pe baza textului scripturistic din Facere 1 : 1-27.
Să descrie, pe baza textelor scripturistice oferite de profesor și Simbolul credinței, concepția creștină cu privire la originea lumii.
Să explice de ce Dumnezeu este creatorul lumii.
Să interpreteze corect versetele scripturistice referitoare la modul creării lumii de Dumnezeu.

Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Activitatea este gândită ca activitate în clasă, sub formă de competiție (abordată frontal, în Kahoot) sau sub formă de exercițiu individual (rezolvare individuală, în LearningApps/ Wordwall/ Liveworksheets). Însă se poate da și ca temă pentru acasă, pentru exersare și consolidare.


Accesări: 798

Alte activități pentru: Religie/ Istoria religiilor Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: Wordwall Liveworksheets LearningApps Kahoot

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite