Sarcina de lucru pentru elevi:
Acum vă voi da o aplicație practică, de lucrat acasă, ce va îmbina utilul cu plăcutul. Aceasta este legată de subiectul lecției de astăzi – Localitatea natală – dar implică și un joc pe suport digital.
Link-ul jocului este: https://learningapps.org/view9378396 (îl vedeți postat pe videoproiector)! O să îl trimit și pe grupul clasei de WhatsApp.
Ce aveți de făcut:
În prima etapă, aveți de notat pe caiet numele obiectivelor turistice întâlnite în joc.
Jocul presupune să uniți imaginea potrivită cu numele obiectivelor turistice din oraș sau împrejurimile imediate.
Când ați ajuns la finalul jocului, veți primi un mesaj. Faceți un printscreen cu acest mesaj! Acesta va fi adus (pe telefon/ printat), la următoarea oră de geografie.
Etapa a treia presupune ca pornind de la lista obiectivelor turistice notată în caiet, folosind orice sursă de informare (on-line), să scrieți câte trei informații despre trei obiective turistice. Nu uitați să notați și sursa din care preluați informația!
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere principalele obiective turistice, pornind de la aplicația de pe LearningApps (obiectivul se consideră atins dacă elevul își va nota toate denumirile obiectivelor turistice);
Să evidențieze minim 3 informații despre 3 dintre obiectivele turistice enumerate, folosind diferite surse de informare alese de el (obiectivul se consideră atins dacă elevul prezintă notițele sale).
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Este preferabil ca elevii să lucreze în colaborare, cu colegul de bancă. Vor învăța să se pună de comun acord cu programul de lucru și modalitate de întâlnire (la cine se vor întâlni), precum și să aleagă obiectivele turistice, care vor fi prezentate în temă. Cu această ocazie, vor învăța să comunice eficient, să negocieze și vor și socializa. Vor respecta indicațiile date în clasă, vor nota toate obiectivele turistice, vor realiza un printscreen mesajului. Apoi vor negocia ce obiective să prezinte în temă. După care, vor căuta măcar două surse de informare și își vor descrie obiectivele alese.
Accesări: 659
Contribuitor: Mihaela Cornea - Școala Gimnazială nr. 30, Brașov (2020)
Alte activități pentru: Geografie Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: LearningApps
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.