Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba engleză > Clasa a VIII-a >

Fraza condițională II. Fraza condițională III

Sarcina de lucru pentru elevi:

La finalul orei de engleză în cadrul căreia au învățat despre frazele condiționale și despre cum pot exprima posibilitatea sau imposibilitatea folosindu-se de acestea, elevii vor primi următoarea sarcina de lucru pentru acasă:

Intrați pe avizierul virtual al clasei (https://padlet.com/ioanna_io_96/ojeeqpxas0os , parola: Weloveicecream) și rezolvați tema afișată acolo, respectând instrucțiunile și utilizând resursele postate.

Te-ai gândit vreodată ce s-ar întâmpla dacă ai ști totul (inclusiv frazele condiționale)? Scrie o poveste în care să descrii cum ar fi să știi totul. Folosește toate cele trei tipuri de fraze condiționale.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să identifice corect frazele condiționale
Să construiască corect cele trei tipuri de fraze condiționale
Să utilizeze în compunere scrisă frazele condiționale
Să explice diferența de sens între cele trei tipuri de fraze condiționale

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Fiecare elev va urma pașii de mai jos: 1. Consultă avizierul virtual (este deja cunoscut de către elevi: https://padlet.com/ioanna_io_96/ojeeqpxas0os , parola: Weloveicecream) și citește enunțul temei (pe scurt: Te-ai gândit vreodată ce s-ar întâmpla daă ai ști totul (inclusiv frazele condiționale)? Scrieți o poveste în care să descrieți cum ar fi să știți totul. Folosiți toate cele trei tipuri de fraze condiționale); 2. Recapitulează lecția predată în clasă; 3. Sedimentează informația jucându-se pe Kahoot (https://play.kahoot.it/#/?quizId=699af38f-f4ec-4a2f-baaa-92b5f991da33) ; 4. Consultă resursele (pagina web cu text Cambridge Dictionary + video Youtube); 5. Creează o compunere în care folosește cele 3 tipuri de fraze condiționale; scrie compunerea într-un document colaborativ (Google docs) sau într-o pagină Padlet. 6. (Opțional) Încarcă textul într-un avatar Voki, pentru a fi spus, apoi distribuie linkul colegilor. 7. (Opțional) Continuă să exploreze resursele postate pe avizierul virtual de către profesor.


Accesări: 953

Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: Voki Padlet Kahoot Google Docs

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite