Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Resursă omologată de Ministerul Educației Naționale
Matematică şi ştiinţe > Chimie > Clasa a X-a >

Hidrocarburi (Recapitulare)

Sarcina de lucru pentru elevi:

În cadrul celor 2 ore alocate recapitulării hidrocarburilor învățate (alcani, alchene, diene, alchine), fiecare dintre voi va pregăti un joculeț de tip Kahoot care să cuprindă întrebări recapitulative pentru colegi.

Fiecare Kahoot va fi alcătuit din întrebări dintr-o anumita unitate de învățare. Pot fi atât noțiuni teoretice, cat si scurte exerciții si probleme. Numărul optim de întrebări este 10.

Aplicația o veți găsi aici: https://kahoot.com

[Resursă omologată: rezoluția Ministerului Educației Naționale nr. 36.645/I/11.10.2019]

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să recunoască o anumită clasă de hidrocarburi
Să denumească și să caracterizeze corect fiecare tip de hidrocarbură în parte
Să rezolve exerciții simple care includ hidrocarburile studiate

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii au la dispoziție o săptămână pentru a crea joculețul Kahoot. Pentru aceasta, vor accesa linkul dat de cadrul didactic la ora si anume, https://kahoot.com. Vor pregăti cate 10 întrebări care sa conțină atât noțiuni teoretice, cat si scurte exerciții si probleme. O parte din elevi își vor prezenta Kahootul la prima ora de recapitulare, iar cealaltă parte, in a doua oră de recapitulare. Fiecare elev va fi atât creator de joc, cat si participant. Astfel , noțiunile învățate vor fi fixate mult mai bine si va exista o motivare pentru a recapitula lecțiile. La sfârșitul acestor 2 ședințe de recapitulare, elevilor li se va cere feedback pentru a vedea cât de eficientă a fost aceasta metoda de învățare, eventual ce ar putea fi îmbunătățit.


Accesări: 1.141
Contribuitor: Claudia-Raluca Chivu - Facultatea de Chimie (2020)

Alte activități pentru: Chimie Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: Kahoot

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite