Sarcina de lucru pentru elevi:
Urmăriți filmul următor (accesați linkul): youtube.com/watch?v=dw-05yO2hn4
1. Notați membrii familiei pe care îi recunoașteți.
2. Realizați un arbore genealogic al unei familii (fie familia reală, fie una imaginară). Scrieți numele și gradul de rudenie. Atașați fotografii (puteți să le luați si de pe internet).
3. Alegeți 4 membri ai familiei și încercați să îi descrieți (două adjective pentru fiecare). Alcătuiți propoziții. FITI ATENȚI LA ACORDUL ADJECTIVULUI!
SFAT: Puteți folosi Jamboard sau Padlet (sau altă aplicație care vă este la îndemână).
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1. Să utilizeze vocabularul care desemnează membrii familiei în construcții simple orale și în scris
2. Să caracterizeze membrii familiei, utilizând corect adjectivele
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii urmăresc filmul propus de profesor (acasă). Își notează membrii familiei (despre care s-a mai vorbit în clasa a V-a). Apoi, pe o foaie de hârtie, realizează arborele genealogic cerut (ciorna). Urmează să îl treacă pe aplicația dorită. Pentru a-i caracteriza, elevii notează, pentru fiecare, două adjective care îi definesc. Apoi le integrează în propoziții. Pentru a face acordul între substantiv și adjectiv, pot consulta caietul/ manualul de limba franceză. În clasă, citesc cu voce tare textele elaborate.
Accesări: 1.065
Contribuitor: Oana Bold - Școala Gimnazială George Emil Palade, Buzău (2021)
Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: YouTube Padlet Jamboard
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.