Sari la conținut
Digitaledu
Situații de învățare cu utilizarea instrumentelor și resurselor digitale

Digitaledu

Situații de învățare cu utilizarea instrumentelor și resurselor digitale

  • Idei de activități
  • Resurse digitale
  • Platforme educaționale
  • Despre
  • Contact
Matematică > Clasa a V-a >

Perimetrul și aria pătratului/ dreptunghiului (Joc didactic)

Autor: Paula Constantin - Liceul Teoretic Paul Georgescu, Țăndărei (Ialomiţa)

Descriere:

Această resursă se adresează elevilor de clasa a V-a și constă într-un joc didactic prin care elevii își pot exersa calculul de perimetre și arii ale pătratului/ dreptunghiului. Este un joc distractiv, interactiv și relaxant.

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Matematică

Competență generală: 2. Prelucrarea datelor de tip cantitativ, calitativ, structural, contextual cuprinse în enunţuri matematice
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Prelucrarea datelor de tip cantitativ, calitativ, structural, contextual cuprinse în enunţuri matematice


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pg09c35fj20
Accesări: 43

Propunător: Paula Constantin - Liceul Teoretic Paul Georgescu, Țăndărei (Ialomiţa)
Data validării: 30 august 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Raportați o problemă.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Raportați o problemă.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți problema identificată:


Anulează Trimite