Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Om şi societate > Istorie > Clasa a VII-a >

Perioada interbelică: o lume în schimbare. Femeia în viața publică

Sarcina de lucru pentru elevi:

Tema ta pentru acasă presupune parcurgerea următorilor pași:

1. Caută pe Internet o imagine sugestivă care să reflecte emanciparea femeii în perioada interbelică;

2. Accesează link-ul https://padlet.com/mateivio31/z0saygisignr3uk4 și utlizează parola ”interbelic” pentru a putea intra în aplicație;

3. Postează în secțiunea „Emanciparea femeilor în imagini” imaginea pe care ai găsit-o;

4. Menționează, în câmpul în care ai postat imaginea, aspectul specific emancipării femeilor reflectat în această imagine (exemplu: atitudine, vestimentație, înfățișare, mesaj etc.)

5. La finalul editării, menționează numele tău în paranteză.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să identifice în mediul virtual imagini care reflectă emanciparea femeilor în perioada interbelică;
Să exemplifice aspecte care vizează emanciparea femeilor în perioada interbelică;
Să se raporteze critic la imaginile din mediul virtual care reflectă emanciparea femeilor perioada interbelică.

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Elevii vor căuta pe Internet imagini sugestive care să reflecte emanciparea femeii în perioada interbelică. Fiecare elev va selecta câte o imagine și o va posta în secțiunea ”Emanciparea femeilor în imagini” după accesarea link-ului dat, în avizierul padlet dedicat. Imaginea va fi însoțită de câteva cuvinte explicative privind aspectul specific emancipării femeii reflectat în imagine (exemplu: atitudine, vestimentație, înfățișare, mesaj etc). La finalul editării, fiecare elev își trece numele în paranteză. În ora următoare, se discută frontal și se structurează cele mai importante aspecte.


Accesări: 246
Contribuitor: Violeta-Natalia Matei - Liceul cu Program Sportiv Petrache Trișcu, Craiova (Dolj) (2021)

Alte activități pentru: Istorie Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: Padlet Google Search

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite