Sarcina de lucru pentru elevi:
A. Pentru început, veţi avea de recapitulat/ învăţat lucrurile generale despre Present Tense Simple şi anume în ce circumstanţe este folosit. De aceea, am creat pentru voi o pagina specială Padlet, cu tot ce aveţi nevoie pentru a vă reaminti informațiile de bază: https://padlet.com/ghetu_andreea2008/PresentSimpleUses. Parola este: present .
B. După ce aţi (re)memorat acele aspecte, trebuie să vă însuşiţi formele Prezentului Simplu. Veţi găsi toate informațiile necesare accesând fila padlet. Parola este: present. Vă rog să puneți accent pe adverbele utilizate şi pe observaţii.
C. Când vă simţiţi pregătiţi, mergeţi pe: https://play.kahoot.it/#/k/cf38ef89-05a9-43de-a01c-1cb37d3a9628 şi rezolvaţi testul de acolo. Îl puteţi repeta de câte ori este nevoie, până luaţi punctajul maxim.
Dacă vă este ceva neclar, nu ezitaţi să mă întrebaţi. Spor!
1 – We sometimes………………books.
- reads
- are reading
- read (x)
- is reading
2 – Emily………………to the disco.
- goes (x)
- is going
- go
- went
3 – Danny………………his father on Sundays
- do not phone
- does not phone (x)
- phone
- did not phone
4 – Pete and his sister……………….the family car.
- washes
- does not wash
- washed
- do not wash (x)
5 – you / to speak / English
- Do you speak English? (x)
- Does you speak English?
- To speak you English?
- English you to speak?
6 – when / he / to go / home
- When do he go home?
- When he to go home?
- When does he goes home?
- When does he go home? (x)
7 – Which is a signal word for simple present?
- sometimes (x)
- at the moment
- now
- yesterday
8 – Which is not a signal word for simple present?
- already (x)
- never
- usually
- every day
9 – We use Present Tense Simple for
- general truths (x)
- repeated actions (x)
- habits (x)
- instructions (x)
10 – Congrats! The last question is: how do we say when we finish our homework?
- Good job! (x)
- Finally, it’s done! (x)
- I am the best! (x)
- Wow! That was a long homework! (x)
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice utilizările timpului verbal
Să recunoască, într-un text dat, toate utilizările timpului verbal
Să explice modul de formare a timpului pentru toate formele sale
Să utilizeze timpul în contextul potrivit
Să compare cele trei forme ale timpului verbal
Să construiască propoziţii individuale, folosindu-se de noţiunile învăţate
Să argumenteze de ce în anumite contexte folosim acest timp verbal
Tip de activitate:
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Mă aştept ca elevii să acceseze primul site şi să memoreze utilizările timpului, fiind ajutaţi atât de exemple, cât şi de ceea ce a fost predat în clasă. Apoi, să reţină formele timpului cu exemplele date. Adverbele şi observaţiile sunt la fel de importante şi cred că structura folosită de mine în organizarea lor îi va ajuta. La final, elevii sunt rugaţi să susţină un test pentru verificarea cunoştinţelor, pe care fără îndoială îl vor trece cu punctaj maxim dacă şi-au însuşit lecţia.
Accesări: 979
Contribuitor: Andreea-Alexandra Gheţu - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a XI-a Clasa a X-a Clasa a IX-a Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: Padlet Kahoot
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.