Sarcina de lucru pentru elevi:
Folosind instrumentele digitale indicate, cu care sunteți deja familiarizați, realizați:
- un nor de cuvinte (folosind aplicația Wordle sau WordArt) care să cuprindă expresii și citate referitoare la prietenie, importanța prietenilor și a păstrării unei prietenii
- o hartă conceptuală (folosind aplicația Bubbl.us) în care să prezentați premisele unei prietenii. În casetele mari, scrieți acele caracteristici care compun o prietenie adevărată (de exemplu „loialitate”), iar în casetele care deriva din cele mari, dați un exemplu de situație din care reiese caracteristica (de exemplu „Atunci când, indiferent de ce se întâmplă, prietenul tău rămâne fidel prieteniei voastre”).
Postați norul de cuvinte și harta conceptuală în avizierul virtual, la „Prietenie”
Ora viitoare, vom accesa cu ajutorul videoproiectorului materialele încărcate de voi, care ne vor fi utile pentru realizarea unei descrieri a prietenului vostru și a prieteniei, pe baza unei scheme.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere caracteristici ale celui mai bun prieten și ale prieteniei
Să utilizeze cuvinte din câmpul lexical al „prieteniei”
Să explice citate despre prietenie, evidențiind valori și atitudini asociate
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii îsi vor folosi abilitățile de căutare a informațiilor specifice pentru a răspunde sarcinii de lucru: -pentru norul de cuvinte, elevii vor folosi citatele care le plac cel mai mult și care le caracterizează prietenia; -pentru harta conceptuală, elevii vor scrie acele caracteristici pentru care știu să ofere un exemplu în limba engleză, însă cu ajutorul avizierului virtual, ei au acces la mai multe exemple pentru realizarea sarcinii de lucru din următoarea oră. Această temă este utilă pentru următoarea oră de curs, în care se vor folosi expresiile referitoare la prietenie, precum și caracteristicile unei prietenii adevărate în vederea realizării unui portret al prietenului cel mai bun și a importanței păstrării unei prietenii. Folosirea „Flipped Classroom” permite o mai mare atenție pentru respectarea schemei descrierii și a succesiunii etapelor. După realizarea descrierii pe baza schemei, elevii le vor încărca în avizierul virtual și își vor corecta reciproc lucrările.
Accesări: 630
Contribuitor: Aida Munteanu - Liceul Tehnologic Constantin Bursan, Hunedoara (2022)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Wordwall Wordle WordItOut WordClouds WordArt Padlet Lino Bubbl.us
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.