Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizați (în perechi) un miniquizz online pentru colegii voștri, având ca subiect memorarea. Quizz-ul va avea 10 întrebări (câte trei se referă la: caracteristicile memoriei, fazele memorării și tipurile de memorie, iar una va fi la alegerea elevilor).
Puteți utiliza aplicații online precum Proprofs (recomandat – www.proprofs.com), Kahoot (www.kahoot.it), Socrative (www.socrative.com), Classtools (www.classtools.net).
Postați linkul pe avizierul virtual de la adresa … (se dă adresa avizierului virtual al clasei).
Răspundeți la cel puțin două teste realizate de către colegii voștri.
Data limită pentru realizarea testelor este: …
Data limită pentru completarea testelor realizate de colegii voștri este: … (o săptămână mai târziu).
Puteți folosi în scop orientativ quizz-ul exemplu postat de profesor pe avizierul virtual al clasei.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1. să enumere cele trei caracteristici procesuale ale memoriei: proces activ, inteligibil și selectiv;
2. să pună în ordine și să descrie pe scurt (în una, maxim două propoziții) cele trei faze în care se realizează memorarea: întipărirea, stocarea, reactualizarea;
3. să diferențieze între memoria senzorială, memoria de scurtă durată și cea de lungă durată, folosind criteriul duratei păstrării informațiilor.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii își vor realiza tema în vacanța de iarnă. Durata estimată de lucru este de aproximativ 3 ore. Elevii vor structura informația din manual și vor identifica principalele puncte de interes ale lecției (caracteristicile, fazele memorării și tipurile de memorie), sintetizând informația relevantă pentru fiecare dintre acestea. Informația va fi folosită pentru a structura (în echipe de câte doi) un test online pentru colegii lor, folosind una din aplicațiile recomandate (preferabil Proprofs) iar verificarea reținerii și a înțelegerii se va face răspunzând la testele create de colegii lor. Linkul către testul creat de fiecare echipă va fi postat pe avizierul virtual al clasei, alături de linkul către testul-model postat de către profesor.
Accesări: 1.402
Contribuitor: Remus Ghiuzeli - Facultatea de Psihologie (2018)
Alte activități pentru: Psihologie Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: Socrative Quizlet Quizizz Proprofs Kahoot Classtools
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.