Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Tehnologii > Economie > Clasa a X-a >

Procese tehnologice de obținere a semipreparatelor și a produselor cu grad redus de complexitate: Obținerea papanașilor

Sarcina de lucru pentru elevi:

Având la dispoziție rețeta de pregătire a „Papanașilor” https://youtu.be/Pd85QmPTPRI, în echipe de cate 4-5, realizați un miniproiect în care să parcurgeți etapele de atingere a obiectivelor lecției (obiective derivate).

Prezentarea proiectul șe va desfășura în fața colegilor, utilizând o aplicație la alegere (ex. Powerpoint, Google Slides, Canva, Genially etc.). Fiecare echipă își desemnează un membru pentru realizarea prezentării.

Finalizarea proiectului și realizarea prezentărilor se realizează în cadrul orelor de specialitate.

Evaluarea se va realiza pe baza unei fișe de evaluare care sunt punctate atingerea obiectivelor, de asemenea se punctează creativitate și originalitatea prezentării.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

1. Să enumere materiile prime și auxiliare folosite la obținerea papanașilor.
2. Să identifice tratamentul termic folosit la prepararea papanașilor.
3. Să reprezinte grafic schemei tehnologice de obținere a papanașilor.
4. Să prezinte modalitățile de servire a papanașilor.
5. Să calculeze necesarul de materii prime și auxiliare pentru 10 porții.

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

Fiecare echipă își împarte sarcinile de lucru, astfel încât fiecare membru să contribuie la realizarea proiectului, fiecare membru lucrează individual acasă, se reunesc la scoală, se consultă și alcătuiesc proiectul. Definitivarea proiectului o vor realiza la școală în cadrul orelor de specialitate, în care stabilesc detaliile prezentării și desemnează persoana care prezintă. Prezentarea în fața colegilor, fiecare echipă prezintă, celelalte echipe ascultă și aduc completări sau comentarii.


Accesări: 858
Contribuitor: Maria Pletea - Colegiul de Industrie Alimentară Elena Doamna, Galați (2021)

Alte activități pentru: Economie Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: YouTube Microsoft Powerpoint Google Slides Genially Canva

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite