Descriere:
Exercițiul se adresează elevilor din clasa a III-a, în cadrul orelor de consolidare a substantivului și presupune recunoașterea categoriilor gramaticale ale părții de vorbire mai sus menționate.
Exercițiul este interactiv, ludic, elevii primesc feedback imediat, iar cei zece itemi se parcurg în cel mult 3 minute.
Dacă se utilizează ca exercițiu/ autoevaluare în cadrul unei activități independente (în clasă sau acasă), linkul pentru elevi este: https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=6d7bd64f-00c5-4abb-b52a-23d99cf1e36d&single-player=true
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.5. Sesizarea unor regularităţi ale limbii pe baza textului citit
Legătura web către resursă: https://create.kahoot.it/details/6d7bd64f-00c5-4abb-b52a-23d99cf1e36d
Accesări: 358
Propunător: Valentina Petre - Școala Gimnazială, Glodeanu Sărat (Buzău)
Data validării: 16 iunie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.